نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!


 

خبرگزاري فارس: با پيگيري تصادف مرگبار جوان موتور سوار در هشتگرد پرده از راز رابطه پنهاني زني با پسر جواني گشوده شد.

خبرگزاری فارس: تصادف مرگبار پرده از رابطه پنهاني زن جوان برداشت

به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سعدي بابانژاد، فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع پرونده‌اي در تاريخ23 مرداد ماه امسال از طريق شعبه اول بازپرسي دادسراي هشتگرد به اداره آگاهي اين شهرستان ماموران در جريان يك تصادف مرگبار در اين شهر قرار گرفتند. در جريان اين حادثه ساعت 13 و 30 دقيقه روز 23 تيرماه يكدستگاه خودروي نيسان در خيابان خبرنگار هشتگرد بصورت نامعلومي با يكدستگاه موتوسيكلت به راكبي فردي به نام قابيل 22 ساله برخورد و از محل متواري شده بود. جوان موتور سوار بلافاصله به بيمارستان منتقل شد اما پس از 6 روز بستري در بيمارستان البرز كرج بعلت جراحات وارده شديد فوت كرد.با توجه به اهميت موضوع و بهم خوردن صحنه تصادف بلافاصله ماموران اداره آگاهي ساوجبلاغ بررسي‌ها و تحقيقات خود را در خصوص شناسايي و دستگيري فرد متخلف آغاز و با يكسري اقدامات اطلاعاتي دريافتند كه راكب موتور سيكلت در زمان تصادف زن جواني را در ترك خود داشته كه با استفاده از منابع و شگردهاي خاص پليسي پس از چند روز مشخص شد اين زن جوان 21 ساله بنام فرخنده مي‌باشد كه در زمان تصادف از ناحيه پاي سمت چپ دچار شكستگي شده و در منزل پدرش در هشتگرد در بستر بيماري مي‌باشد. وي ادامه داد: در ادامه پيگيريها با روشن شدن اينكه فرخنده با قابيل هيچگونه ارتباط فاميلي نداشته و با هم رابطه نامشروع داشتند با هماهنگي مراجع قضايي وي مورد بازجويي فني و پليسي قرار گرفت كه در تحقيقات اوليه حقايق را كتمان و مدعي شد در محله خودشان با يك دستگاه موتورسيكلت برخورد كرده كه پس از آن موتور سوار متواري شده است كه همين اظهارات را براي پدر و همسر خود نيز مطرح كرده بود. پس از ارائه مدارك و ادله كافي فرخند دچار تناقض گوي شد و سرانجام حقيقت را اينگونه اعتراف كرد كه مدت 8 ماه با قابيل رابطه نامشروع داشته است.وي در خصوص روز حادثه گفت: در روز تصادف در حال رفتن به هشتگرد بودم كه در مسير برادر دامادمان بنام خداوردي ما را مشاهده و بصورت عمدي با نيسان از عقب به موتورسيكلت برخورد كرد كه هر دو ما به شدت در كنار خيابان پرت شديم. خداوردي سپس مرا سوار نيسان كرد و با رها كردن قابيل از محل متواري شديم. فرخنده در ادامه به پليس ساوجبلاغ گفت: خداوردي در بين مسير به جهت اينكه موضوع را به كسي اطلاع ندهد به من پيشنهاد رابطه نامشروع داد كه من مخالفت كرده و پس از درگيري لفظي با او از خودرو پياده شدم. بدين ترتيب با اخذ اعترافات لازم از فرخنده، خداوردي 28 ساله در منزلش در هشتگرد شناسايي و دستگير شد و مشخص شد كه خودرو نيسان خود را در منزل پدرش مخفي كرده كه بلافاصله خودرو توقيف و جهت مراحل كارشناسي به پاركينگ انتقال داده شد. پس از تائيد اعترافات فرخنده توسط خداوردي، وي با صدور قرار مناسب تا صدور راي نهايي به زندان معرفي و همچنين فرخنده نيز با صدور قرار كفالت به اتهام رابطه نامشروع روانه زندان شد.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

قاتل ، جزئيات قتل 2 زن جوان را فاش کرد

 
 
 
 

سارق مسلحي که به انگيزه سرقت ، 2 زن را در نظرآباد به قتل رسانده بود ، روز گذشته در شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران مدعي شد ، يکي از مقتولان را او و ديگري را همسرش به قتل رسانده است !
10 بهمن سال 82 مردي به کلانتري نظرآباد هشتگرد کرج مراجعه کرد و ناپديد شدن دختر جوان خود به نام زهرا - الف را که معلم بوده است ، خبر داد. اين مرد در تشريح ماجرا به پليس گفت : ظهر روز گذشته ، دخترم خانه را به مقصد کارش ترک کرد و برنگشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

مراسم تشييع پيكر حاج‌احمد احمدي‌نژاد برگزار شد

 

مراسم تشييع پيكر حاج‌احمد احمدي‌نژاد پدر دكتر محمود احمدي ‌نژاد رييس جمهور كشورمان صبح امروز(چهارشنبه) ساعت 7 صبح با حضور مردم و شخصيت‌هاي لشكري و كشوري برگزار شد.
بر پيكر آن مرحوم آيت‌ا..هاشمي‌شاهرودي نماز خواند و سپس پيكر حاج‌احمد احمدي‌نژاد براي خاك‌سپاري به قطعه 47 بهشت‌زهرا منتقل شد.
در اين مراسم دكتر داوودي، معاون اول رييس جمهور و تعداد از وزراي كابينه و همچنين زريبفان دبير هيات دولت، موسوي معاون پارلماني رييس جمهور، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و همچنين تعدادي از نمايندگان مجلس از جمله دكتر بروجردي، رييس كميسيون امنيت ملي، يحيوي و شخصيت‌هاي چون مرتضي نبوي، آيت‌ا.. موحدي كرماني و عسكراولادي و... حضور داشتند.

 




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:مراسم تشییع جنازه آقای احمد احمدی نژاد , ,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

پدر رئيس جمهور دارفاني را وداع گفت

 

 

حاج احمد احمدي نژاد پدر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران سحر گاه امروز سه شنبه

دارفاني را وداع گفت.

به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري ، مرحوم حاج احمد احمدي نژاد در سن 82 سالگي و بر اثر

عارضه قلبي در بيمارستان شهيد چمران تهران به لقاءالله پيوست.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 یک دختر ۱۵ ساله ساکن شمال شرق انگلستان طی دوماه تن فروشی در آخر هفته ها که دور از چشم خانواده انجام می داد ، توانست ۱۴۰۰۰ پوند ( بیش از بیست میلیون تومان ) پول بدست آورد.
ماجرای شغل آخر هفته این دختر دانش آموز وقتی افشا شد که معلمش در کیف او ..... و مشخصات بنگاه مرتبط را کشف کرد. به نظر می رسد او در هر آخر هفته درآمدی نزدیک به ۱۷۰۰ پوند داشته است. این دختر دانش آموز با هیچ مجازاتی مواجه نخواهد شد زیرا علاوه بر آنکه به سن قانونی نرسیده است ، قانون انگلیس در مورد افرادی که دست به تن فروشی می زنند سکوت کرده و فقط در مورد مشتریان مجازات تعیین کرده است.

 

 




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:دختر تن فروش , دختر 14000پوندی 15ساله,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

سریال های ترکیه اي با استقبال بالا!!!

فروش سریال های ترکیه به کشورهای خارجی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

سریال های ساخت ترکیه در کشورهای خارجی با استقبال گرمی مواجه می شوند.

بنا به گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ به ۷۶ کشور مختلف در مجموع ۳۵ هزار و ۶۷۵ ساعت سریال فروخته شده است.

این سریال ها در راس به کشورهای خاورمیانه، جمهوری های ترک و کشورهای منطقه بالکان فروخته شده اند.

بدین ترتیب شمار گردشگرانی که هر ساله از این کشورها به ترکیه سفر می کنند، افزایشی به میزان ۱۲ درصد داشته است.

 

 

 

 

 

در بین سریال های ساخت ترکیه که در کشورهای خارجی با استقبال زیادی روبرو شده است، کورتلار وادیسی، دلی یورک ،گوموش ،یاپراک دوکومو ،عشق ممنوع ، آجی حیات ، آسمالی کوناک، ساکاریا فرات و تک ترکیه قرار دارد.

این سریالها علاوه بر کشورهای خاورمیانه، جمهوری های ترک و منطقه بالکان، در نیجریه، ویتنام، ساحل عاج، سنگال، سومالی و سنگاپور نیز با رغبت زیادی تماشا می شوند.

در یونان سریال های ترک به زبان اصلی و با زیرنویس یونانی پخش می شوند.

از هر دو یونانی یک نفر سریال های ساخت ترکیه را تماشا می کنند. و شمار کلاس های زبان ترکی در یونان نیز از یک به ده افزایش یافت.

به عنوان آخرین اقدام نیز سریال پرطرفدار محتشم یوزییل که در ترکیه نیز دوستداران زیادی دارد، به کشور روسیه فروخته شده که به زبان روسی ترجمه شده و مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت.

 

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عکس های منتشر شده از تجاوز متخصص بیهوشی به دختران در بیمارستان اصفهان !!

دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند. به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.
عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در روز تولد ۲۷ سالگی‌اش جدیدترین مدل اتومبیل لامبورگینی را هدیه گرفت.
به گزارش برنا؛ و به نقل از سایت “footballfantalk”، کریستیانو رونالدو ۳ روز پیش جشن تولد ۲۷ سالگی خود را در کنار دوستانش جشن گرفت.

او در برای سالروز تولدش یک کادوی منحصر به فرد نیز دریافت کرد. رونالدو از این پس می تواند سوار بر اتومبیل لامبورگینی با مدل Aventador LP 700-4 شود. این جدیدترین مدل از این نوع اتومبیل است که می تواند در عرض ۲٫۹ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر برساند.

26643 581 کادویی تولد ۲۷ سالگی کریس رونالدو  + تصاویر

قیمت این اتومبیل بسیار زیبا که تصاویر آن نیز در زیر آمده، ۳۴۰ هزار یورو است.

26644 538 کادویی تولد ۲۷ سالگی کریس رونالدو  + تصاویر

 

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

به گزارش پارس ناز سایت های اینترنتی تصاویر این 11 نوزاد و مادر آنها را تحت عنوان زن هندی که تیم ملی متشکل از 11 بازیکن به دنیا می آورد را منتشر کردند. رسانه های هندی با سوژه قرار دادن این اتفاق جالب افزودند که؛ این زن هندی از یک خانواده فقیری است و همسر وی یک کارگر می باشد. بنابراین گزارش، پس از زایمان این زن هندی، با افزایش تماشاگرانی که برای  دیدن نوزادن به بیمارستان آمده بودند، بیمارستان به محلی برای گردشگری  تبدیل شده بود!

 
www.parsnaz.ir - به دنیا آمدن نوزادان 11 قلویی در هند + عکس
 
www.parsnaz.ir - به دنیا آمدن نوزادان 11 قلویی در هند + عکس
 
www.parsnaz.ir - به دنیا آمدن نوزادان 11 قلویی در هند + عکس




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

آدم ربا در کمتر از 12ساعت دستگیر شد!!!!



 

ربایش دختر ۱۳ ساله با انگیزه حل مشکلات اقتصادی
آدم‌ربا در کمتر از 12 ساعت توسط مأموران پلیس دستگیر شد

خبرگزاری فارس: مرد جوانی که با انگیزه برطرف کردن مشکلات مالی خود دختر ۱۳ ساله‌ای را ربوده بود در کمتر از ۱۲ ساعت توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: آدم‌ربا در کمتر از 12 ساعت توسط مأموران پلیس دستگیر شد


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

پیوند دو دست یک جنازه به یک انسان زنده!! +عکس
پیوند دو دست یک جنازه به یک انسان زنده!! +عکس
دو دست یک مرده به یک مرد آمریکایی پیوند زده شد که چند سال پیش به علت بیماری عفونی دو دست و دو پای خود را از آرنج و زانو به پایین از دست داده بود.
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

آدمخوار آمریکایی : گوشت دختران خوشمزه تر است!!
 
آدمخوار آمریکایی : گوشت دختران خوشمزه تر است!!
یک روانپزشک که در سال 1934 با پیرمرد 66 ساله آدمخوار مصاحبه کرد در پرونده وی می نویسد کاری نبود که آلبرت فیش نکرده باشد. فیش یک نقاش ساختمان و پدر 6 فرزند علاوه بر قتل و اذیت و آزار کودکان ، آدمخوار نیز بود. اینگونه ادعا می شود که فیش به بیش از 100 کودک حمله کرده است .

مسائلی راکه وی در جریان اعترافاتش در دادگاه افشا کرده به حدی تکان دهنده بود که دادستان ها از بلند خواندن دادخواست در دادگاه ابا داشتند.آلبرت فیش در واشنگتن به دنیا آمد و پدرش ، یک ناخدا در زمان تولد وی 75 سال سن داشت . تعدادی از اعضای خانواده فیش دچار اختلالات روانی بودند. یک برادر وی بشدت روانی و برادر دیگرش الکلی بود.

پدر فیش هنگامی که وی 5 ساله بود درگذشت و وی را به یتیم خانه فرستادند و وی بارها از یتیم خانه گریخت . فیش در 49 سالگی با حادثه یی روبرو شد که زندگی وی را تغییر داد. زنش با ترک وی به سراغ مردی دیگر رفت . پس از آن بود که شخصیت وی بتدریج دگرگون و رفتارش بشدت عجیب و خصمانه شد.
 
قربانی وی کودکانی بودند که جذب رفتار مهربان و پدرانه وی می شدند، هیولایی که شکنجه های غیرقابل تصوری را بر روی قربانیان خردسال خود به کار گرفت . وی به جمع آوری اخبار مربوط به آدمخوارانی چون فریتز هارمن معروف به «خوناشام هانوور» علاقه داشت . فیش در سال 1928 علاقه اش به خوردن گوشت انسان را نمایان کرد و در آن سال دختری 12 ساله به نام گراس باد را قربانی این عادت عجیبش کرد.

گراس فرزند پدر و مادری بود که فیش را می شناختند و به وی اعتماد داشتند. والدین گراس هنگامی که با پیشنهاد فیش برای بردن دخترشان به یک جشن روبرو شدند، مقاومتی نکرده و به وی اجازه چنین کاری را دادند. فیش به جای اینکه گراس را به جشن ببرد، به کلبه خود در وچستر کانتی نیویورک برده و دختر 12 ساله را خفه کرده ، سر بریده و بدنش را مثله کرد.
 
سپس قطعات بدن وی را در داخل قابلمه انداخته و با پیاز و هویج پخت .فیش پس از این جنایت ناپدید شد، چندین سال بعد خانواده گراس نامه یی را از فیش دریافت کردند که در آن وی آنچه را که بر سر دختر آنها آورده بود، جز به جز تشریح کرد. ماموران با استفاده از آدرس روی پاکت نامه توانستند فیش را در خانه یی اجاره یی در مانهاتان به دام اندازند.

فیش دستگیر و سریعا محاکمه شد. هیات منصفه سابقه روانی وی را نادیده انگاشته وی را به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم کرد. عکسبرداری با اشعه ایکس از وجود 29 سوزن در کشاله ران وی خبر داد که وی طبق عادت به بدن خود فرو می کرد. فروکردن سوزن به بدن قربانیان از جمله علاقه مندی های فیش بود.
 
فیش در 16 ژانویه سال 1936 اعدام شد. وی پیش از اعدام حتی به مامور اجرای اعدام خود کمک کرد تا کمربندهای صندلی الکتریکی را به پاهایش ببندد.آخرین جمله یی که وی به زبان راند این بود: من سالها پیش در خشکسالی که در چین روی داد، به خوردن گوشت انسان علاقه مند شدم . خیلی خوشمزه است . گوشت دختران لذیذتر از پسران کوچولو است .
 




تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

صفحه قبل 1 صفحه بعد